Ringtjänsten

Med professionell hjälp maximerar du serviceförsäljningen

Följ upp de som missat service eller boka proaktivt för att undvika att kunden överskrider serviceintervall och förlorar nybilsgarantin.

Midmans AI-baserade telefonlistor prioriterar rätt kunder – även långmilare – utifrån servicemognad. Ring själv enligt listan eller låt vår ringtjänst göra jobbet. Ringtjänsten är aktiv även när rådgivare är lediga, sjuka eller har fullt upp – och du följer resultatet direkt i Midman.

  • Ringtjänsten säkerställer att kunder som missat att serva eller som ska bokas pro-aktivt blir kontaktade.
  • Använd Digital Servicebokning för att förenkla bokningen (ingår utan extra kostnad i tjänsten Kallelse)
  • Kartlägg kunder som förloras på grund av verkstadsbyte, såld bil eller flytt
DENNA WEBBPLATS ANVÄNDER COOKIES

Vi använder enhetsidentifierare för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar även sådana identifierare och annan information från din enhet till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Läs mer här